شاهزاده تنهایی

من،بعضی از نوشته هایم را،با "بغض" نوشتم،لطفا با "درد" بخوانید.

شاهزاده تنهایی

من،بعضی از نوشته هایم را،با "بغض" نوشتم،لطفا با "درد" بخوانید.

من تنهایی را دوست دارم

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۷ ق.ظ

من تنهـــــــایی را دوســــت دارم…


تنها کِ باشی ۱۰۰ سال یه بار موبایلت رو می زنی تو شارژ…


تنهآ کِ بآشی قهوه ات هرگز سرد نمی شود …


تنهآ کِ بآشی نور زیآد است …


تنهآ کِ بآشی دیرتر شب می شَود …


تنهآ کِ بآشی همه خُوشحآلنَد …


تنهآ کِ بآشی موهایَت رآ مُرتب نمی کنی …


تنهآ کِ بآشی شیشه عَطرِت پربآقی می ماند ..



تنهآ کِ بآشی هیچ چیز خنده دآر نیست . . . !


تنهایی خوبـــــــــــه …

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۲
lonely prince

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی